۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۲۱:۲۹

تیم دوچرخه سواری تک اسپرت البرز بر سکوی دوم لیگ برتر جاده ایستاد

تیم دوچرخه سواری تک اسپرت البرز بر سکوی دوم لیگ برتر جاده ایستاد

کرج – خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت گفت: تیم دوچرخه سواری تک اسپرت البرز در مرحله نخست لیگ برتر جاده کشور، در مجموع رقابت های " تایم تریل" و "استقامت جاده"، توانست بر سکوی دوم بایستد.

مجید مجیدزاده به خبرنگار مهر اعلام کرد: رقابت های دوچرخه سواری مرحله اول لیگ جاده کشور در سال 92 از 20 مهرماه با حضور 54 دوچرخه سوار در قالب 12 تیم، به میزبانی شهرستان الیگودرز لرستان آغاز شد.

مجیدزاده ادامه داد: دوچرخه سواران تک اسپرت البرز در روز نخست این رقابت ها توانستند عناوین اول و دوم ماده تایم تریل به مسافت 28 کیلومتر را توسط بهنام خسروشاهی و علیرضا حقی کسب کنند.

وی افزود: امروز علیرضا حقی و بهنام خسروشاهی تواسنتند مقام های چهارم و پنجم رشته استقامت جاده را که به مسافت 150 کیلومتر برگزار شد از آن خود کنند و در مجموع امتیازهای انفرادی رکابزنان تیم، تک اسپرت البرز بر سکوی دوم تیمی قرار گرفت.

مدیر عامل باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت اذعان داشت: تیم پیشگامان کویر یزد فقط با 2 امتیاز بیشتر از باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت مقام نخست را از آن خود کرد و این در حالی است که تیم پتروشیمی تبریز با 159 امتیاز کمتر از تیم نخست، بعد از تک اسپرت بر سکوی سوم ایستاد.

مجید زاده در پایان اظهار داشت: به همت رکابزنان غیور تیم تک اسپرت که نمایدگان شایسته استان البرز در مسابقات مختلف بوده اند توانسته ایم به عنوان تنها باشگاه خصوصی استان در لیگ برتر کشور فعالیت کنیم و همواره مدال های رنگارنگ را برای استان البرز به ارمغان بیاوریم.

گفتنی است، تیم دوچرخه سواری تک اسپرت البرز، چندی پیش در لیگ برتر پیست نیز توانسته بود بین تیم های پیشگامان کویر یزد و مس کرمان بر سکوی دوم بایستد.

کد خبر 2155160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha